Siirry sisältöön
Palvelukeskuksessa työskenneltäessä yhteistyön merkitys korostuu.

Työntekijäkokemus

Rakennamme yhdessä innostavan työpaikan, jossa jokaisella on hyvä olla. Hyvä työntekijäkokemus heijastuu asiakaskokemukseen ja lopulta myös yhtiön tulokseen.

Vastuullisuus merkitsee meille paitsi ympäristön kannalta kestävää toimintaa, myös esimerkiksi pitkäjänteistä työtä liikenne- ja työturvallisuuden kehittämiseksi ja hyvän työntekijäkokemuksen varmistamiseksi. Esimiestyö, arvostava toimintakulttuuri ja laadukas vuoropuhelu mahdollistavat työntekijäkokemuksen vastuullisuuslupauksen toteuttamisen. Olemme sitoutuneet tarvittavien kehitystoimien toteuttamiseen, pyrkimyksenä entistä parempityöntekijäkokemus ja sitä kautta parempi asiakaskokemus.

Noudatamme ihmisoikeuksia, kuten tasa-arvoa ja syrjimättömyyttä, ja tarjoamme jokaiselle yhtäläiset oikeudet ja mahdollisuudet rotuun, sukupuoleen, kansallisuuteen, uskontoon tai muuhun vastaavaan seikkaan katsomatta. Meillä on nollatoleranssi epäasiallisen kohtelun, häirinnän ja työsyrjinnän suhteen. 

  • Tarjoamme yhdenvertaisia mahdollisuuksia
  • Tunnistamme ja hyödynnämme yksilöllistä osaamista ja tarpeita
  • Johdamme oikeudenmukaisesti henkilöstöä ja asiakkuuksia ja
  • Viestimme tavoitteistamme ja saavutuksistamme.


Lue lisää VR Groupin nettisivuilta ja tutustu meihin työnantajana.